بهترین وکیل آنلاین

بهترین وکیل آنلاین
در این نوشته شما می خوانید:

خدمات حقوقی وکیل آنلاین

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید وکالت پرونده خود را به وکیلی متخصص و حاذق بسپارید؛ اما به دلیل اینکه وکیل مورد نظر، در شهر شما فعالیت نمی‌کند، از این کار منصرف شده باشید…

اما برخی از دفاتر حقوقی، راهکاری را برای حل این مشکل پیش‌بینی نموده‌اند که مخاطبان بتوانند از سراسر کشور، وکیل دلخواه خود را انتخاب نمایند و آن، ارائه خدمات حقوقی به صورت آنلاین است. شما عزیزان می‌توانید برای آشنایی با خدمات آنلاین گروه حقوقی قرار به مطالعه مقاله حاضر بپردازید.

مشاوره حقوقی با وکیل آنلاین

اهمیت جلسه مشاوره حقوقی آنلاین، غیر قابل چشم پوشیست. در این جلسه، موکل موضوع مورد نظر خود را بیان نموده و اطلاعات و مدارک موجود را به وکیل ارائه می‌کند. وکیل نیز با بررسی جزئیات، یک شِمای کلی از مسیر پرونده برای موکل تعریف خواهد نمود. امروزه بسیاری از افراد با توجه به کمبود زمان تمایل دارند جلسه مشاوره حقوقی را نیز به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار کنند تا راه حل مشکلات خود را دریافت نموده و در صورت ایجاد رضایت، برای عقد قرارداد وکالت اقدام نمایند.

وکیل آنلاین برای تنظیم قرارداد

یکی دیگر از خدمات حقوقی آنلاین که مورد استقبال بسیاری از مخاطبین می‌باشد، تنظیم قرارداد آنلاین است. فرایند تنظیم قرارداد، نیاز به ارتباط وکیل با طرفین قرارداد دارد که طرفین می‌توانند بدون مراجعه حضوری به وکیل و تنها با ارتباط در بستر اینترنت، نکات لازم را ذکر نموده و نسخه تکمیلی را دریافت نمایند. تنظیم دادخواست، لایحه، شکواییه و اظهارنامه نیز در دفتر گروه حقوقی قرار به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد.

وکیل تلفنی

گروه حقوقی قرار علاوه بر انجام خدمات حقوقی آنلاین، تمامی خدمات مذکور را به صورت تلفنی نیز ارائه می‌دهد. شما مخاطبین گرامی می‌توانید برای تنظیم جلسه مشاوره تلفنی با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۸۷۶۵۲۵ تماس بگیرید.

وکالت در پرونده حقوقی و کیفری

بسیاری از افراد در مواجهه با وکلا، علاوه بر بیان مشکلات حقوقی خود، سوالات جانبی متعددی نیز می‌پرسند. گروه حقوقی قرار در این مقاله به پرتکرارترین سوالات شما پاسخ می‌دهد که عبارتند از:

  • مبلغ حق‌الوکاله وکیل چقدر است؟
  • یک پرونده در چه زمانی به نتیجه میرسد؟
  • حداکثر تعداد وکیل در هر پرونده چند نفر است؟
  • و…

همچنین تخصص‌های اصلی که وکلای گروه حقوقی قرار در آن مشغول به فعالیت می‌باشند، به درخواست شما عزیزان بیان خواهد شد.

وکالت در پرونده حقوقی چقدر طول میکشد؟

زمان به نتیجه رسیدن یک پرونده حقوقی به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم‌ترین آن را می‌توان پیگیری وکیل دانست. اما علاوه بر آن، موضوع پرونده، اسناد و مدارک موجود، فرایند دادرسی، فاصله زمانی جلسات دادگاه، مدت زمان انتظار برای اجرای حکم و… در تعیین زمان به نتیجه رسیدن پرونده، نقش موثری دارند. بنابراین پاسخ به پرسش بالا پیش از هر چیز نیازمند مشاوره با وکیل و ارائه اطلاعات و مدارک می‌باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: ۲۲۸۷۶۵۲۵-۰۲۱ گروه حقوقی قرار

هزینه وکالت در پرونده حقوقی

حق الوکاله وکیل به صورت کلی بر اساس توافق وکیل و موکل تعیین می‌شود؛ برخی از فاکتورهایی که در تعیین این هزینه موثرند عبارتند از:

در صورتی که مبلغ حق الوکاله در قرارداد وکالت ذکر نشده باشد، مبلغ پرداختی به وکیل، طبق آیین نامه تعرفه حق الوكاله، حق المشاوره و هزينه سفر وكلاي دادگستري خواهد بود.

آخرین نسخه این آیین نامه در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ به تصویب رسیده است و در حال حاضر همین نسخه معتبر می‌باشد.

قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی

گروه حقوقی قرار متشکل از وکلاییست که همگام با طی مدارج علمی و کسب دانش حقوقی، به دلیل فعالیت در پرونده‌های حقوقی مختلف، دارای تجربه و تخصص نیز می‌باشند. بسیاری از این وکلا، سال‌ها در یک حوزه مشخص مانند امور ملکی، امور شرکت‌ها، امور خانواده و… فعالیت نموده‌اند؛ به همین سبب ارائه مشاوره حقوقی و وکالت در دعاوی حقوقی آن حوزه، به تخصص اصلیشان تبدیل شده است. در ادامه لیست موضوعاتی که وکلای گروه حقوقی قرار به صورت متمرکز مشغول به فعالیت در آن می‌باشند، ارائه شده است:

دعاوی تجاری و بازرگانی

از آنجایی که اختلافات منحصر به مسائل تجاری در دادگاه‌های مخصوص رسیدگی می‌شود می‌توان به اهمیت تخصص یک وکیل دعاوی تجاری پی برد. امور حقوقی تجاری نیز مانند سایر امور حقوقی، منابع و قوانین خاص خود را داشته و یک وکیل تجاری ملزم است به تمامی آن‌ها تسلط کافی داشته باشد. قانون تجارت، قانون حمایت از مصرف کنندگان، قانون صدور چک، قانون مالیات های مستقیم، قانون مقررات واردات و صادارت و قانون امور گمرکی تنها بخضی از قوانینی است که وکیل امور تجاری باید به آن احاطه داشته باشد.

دعاوی کیفری

یک وکیل دعاوی کیفری، با تسلط بر مبانی علم حقوق و تجربه سال‌ها فعالیت در این عرصه، به نکات مهم و ظاهرا ساده‌ای توجه می‌کند که ممکن است از چشم سایرین دور بماند. به همین دلیل فعالیت در امور کیفری نیازمند مطالعه، تحقیقات و پیگیری منظم وکیل می‌باشد. البته بسیاری از وکلا تمایل زیادی به قبول وکالت دعاوی کیفری نشان نداده و بیشتر در پرونده‌های حقوقی حضور دارند. علت این امر را می‌توان زمان قابل توجهی دانست که وکلا به پرونده مورد نظر اختصاص می‌دهند.

دعاوی ملکی

امور ملکی را می‌توان پرمخاطب‌ترین حوزه فعالیت گروه حقوقی قرار دانست؛ چراکه تعداد قابل توجهی از مخاطبان این مجموعه به دنبال یک وکیل دعاوی ملکی متبحر می‌باشند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکلات آن‌ها را رفع نماید. بسیاری از این افراد پس از پیگیری‌ها، رفت ‌و آمدهای طولانی و طی مراحل مختلف در مراجع قضائی در نهایت نتیجه مطلوب را کسب نکرده و به وکیل متخصص دعاوی ملکی مراجعه می‌کنند.

دعاوی ثبتی

ارائه مشاوره و پیگیری دعاوی مربوط به انتقال سند، اصالت سند، اسناد مالکیت معارض، پیگیری و رفع اشتباهات مربوط به زمان صدور سند و… از جمله وظایف وکیل دعاوی ثبتی می‌باشد. پرونده‌های مربوط به امور ثبتی از جمله مسائل حقوقیست که حضور یا عدم حضور وکیل متخصص در کسب نتیجه نهایی آن، بسیار حائز اهمیت است. طیف مراجعینی که برای پیش‌برد دعاوی خود به دنبال یک وکیل حاذق در امور ثبتی می‌باشند، در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده و بر اهمیت وجود وکیل در این نوع پرونده‌ها صحه می‌گذارد.

دعاوی خانواده

به گفته وکیل دعاوی خانواده، امروزه دادگاه‌های خانواده تبدیل به یکی از پر رفت ‌و آمدترین محاکم قضایی شده‌اند. این حوزه بسیاری از موضوعات مانند درخواست طلاق، مطالبه مهریه، پرداخت نفقه زن و فرزند، ازدواج، دریافت حضانت فرزندان، اجرت‌المثل، ولایت و قیمومیت، درخواست تنصیف اموال پس از ازدواج، ازدواج مجدد و… را تحت پوشش قرار می‌دهد. خوب است بدانید بسیاری از متقاضیان وکیل خانواده می‌توانند پرونده خود را به تنهایی پیش ببرند اما ترجیح آن‌ها استفاده از وکیل می‌باشد.

وکیل تلفنی رایگان

در ابتدا ذکر این نکته ضروریست که برگزاری تمامی جلسات مشاوره حقوقی به صورت رایگان در سایر دفاتر و موسسات حقوقی ممکن است موجب افت کیفیت مشاوره و عدم توجه به تمامی نکات حائز اهمیت در روند پرونده باشد. از آنجایی که انجام امور وکالت، زمان بسیار بیشتری را نسبت به امور مشاوره به خود اختصاص می‌دهد، احتمال کسب نتیجه مطلوب در این زمینه بسیار کمتر است. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از انتخاب وکیل مورد نظر، با مطالعه مقاله وکیل خوب در تهران از همه ویژگی‌های یک وکیل خوب آگاه شوید.

 

سوالات متداول:

بله؛ تمامی اشخاص حقیقی یا حقوقی می‌توانند به تعداد دلخواه، وکیل تعیینی داشته و آن‌ها را به دادگاه معرفی کنند.

اشتراک گذاری این مقاله

۸ نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.