بلاگ گروه حقوقی قرار

slide-3d68c00
گروه حقوقی قرار: مشاوره حقوقی | دعاوی حقوقی

دسته بندی مقالات:

تنظیم قرارداد اجاره|گروه حقوقی قرار
بلاگ

نکات تنظیم قرارداد اجاره

در کشور ما اغلب قراردادهای اجاره در بنگاه‌های معاملات ملکی و با استفاده از قولنامه‌های از پیش آماده شده تنظیم می‌شوند؛ در صورتی که متن قولنامه‌های پیش فرض، دارای نواقص متعددیست و می‌تواند موجب تضییع حقوق موجر یا مستاجر شود. به همین دلیل توصیه می‌شود برای کاهش خطرات احتمالی، تنظیم قرارداد اجاره خود را به وکیل متخصص قرارداد بسپارید

ادامه مطلب
قرارداد مشارکت|گزوه حقوقی قرار
بلاگ

تنظیم قرارداد مشارکت

اهمیت تنظیم قرارداد حقوقی در یک رابطه کاری یا تجاری غیر قابل انکار است. در این مقاله مهم‌ترین نکات مربوط به تنظیم قرارداد مشارکت و سرمایه گذاری را بیان کرده و در ادامه، نمونه ابتدایی این قرارداد را در دسترس شما مخاطبین گرامی قرار خواهیم داد.

ادامه مطلب
ارز دیجیتال|گروه حقوقی قرار
بلاگ

وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال

در سال‌های اخیر، عموم مردم از ورود به حوزه ارزهای دیجیتال استقبال نموده و در این زمینه سرمایه گذاری کرده‌اند؛ اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از آسیب‌های این حوزه، سرمایه بسیاری از آن‌ها در معرض خطر قرار گرفته است. بنابراین در این مقاله به نحوه شکل گیری دعاوی ارز دیجیتال و شیوه‌های رایج کلاهبرداری ارز دیجیتال پرداخته و راه‌های جلوگیری از آن را به نقل از بهترین وکیل کلاهبرداری بررسی می‌کنیم.

ادامه مطلب
وکیل خوب|گروه حقوقی قرار
بلاگ

بهترین وکیل آنلاین

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید وکالت پرونده خود را به وکیلی متخصص و حاذق بسپارید؛ اما به دلیل اینکه وکیل مورد نظر، در شهر شما فعالیت نمی‌کند، از این کار منصرف شده باشید. در این صورت ارائه خدمات حقوقی به صورت آنلاین چاره کار است.

ادامه مطلب
انواع چک|گروه حقوقی قرار
بلاگ

انواع چک در قانون جدید

چک را می‌توان پرکاربردترین سند تجاری دانست که سابقه طولانی در معاملات تجاری دارد. برای توضیح این مفهوم و آشنایی با انواع چک عادی، موردی، تضمینی، رمزدار و… این مقاله را مطالعه کنید.

ادامه مطلب
اعتراضات آفریقا|گروه حقوقی قرار
بلاگ

۶ قانون عجیب اعتراضات در کشورهای خارجی (آفریقای جنوبی)

پس از برگزاری تجمعات و اعتراضات چند ماهه اخیر در کشور، بسیاری از افراد انتقادات متعددی را نسبت به عکس‌العمل پلیس و نبود یک دستورالعمل مشخص برای برگزاری تجمعات مطرح نمودند. در این مقاله به بررسی این موارد در آفریقای جنوبی و مقایسه آن با قوانین کشور خودمان، ایران خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب
مقاله اجاره|گروه حقوقی قرار
بلاگ

بهترین زمان مراجعه به وکیل اجاره و تخلیه ملک

در صورتی که موجر یا مستاجر بوده و با طرف دیگر قرارداد اجاره دچار اختلافات حقوقی شده‌اید، بهتر است در اولین فرصت به وکیل اجاره مراجعه نمایید. این اقدام در ابتدا مانع طرح دعوا یا شکایت می‌شود و در قدم بعدی نیز از اتلاف زمان جلوگیری خواهد کرد.

ادامه مطلب
تنظیم-قرارداد
بلاگ

اصول قراردادها و انواع آن

وقتی از یک قرارداد خوب صحبت می‌کنیم در واقع به قراردادی اشاره می‌کنیم که تمام مواردی که ممکن است در آینده منجر به اختلافات حقوقی شود، در آن پیش‌بینی شده باشد. مسلما بهترین راه برای تنظیم قرارداد حقوقی کامل، مراجعه به وکیل است

ادامه مطلب
مصاحبه دکتربرهانی و محبی
بلاگ

مناظره محسن برهانی و جلیل محبی+خلاصه فیلم

پس از اجرای حکم اعدام محسن شکاری که از بازداشت شدگان ناآرامی‌های اخیر بود، علاوه بر طیف وسیعی از جامعه، برخی از حقوقدانان نیز انتقادات خود را نسبت به تشخیص قاضی و سرعت اجرای حکم مطرح نمودند. در همین راستا مناظره ای بین دکتر محسن برهانی و دکتر جلیل محبی شکل گرفت.

ادامه مطلب

گزیده خدمات گروه حقوقی قرار:

مشاوره
مشاوره
ارائه مشاوره حقوقی به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی و پاسخ به تمامی سوالات و ابهامات حقوقی به وسیله وکلای پایه یک دادگستری در گروه حقوقی قرار
وکالت
وکالت
قبول وکالت دعاوی در زمینه‌های کیفری، ملکی، تجاری، ثبتی، خانواده، پزشکی، سایبری و سایر امور توسط وکلای متخصص و مجرب در گروه حقوقی قرار
تنظیم متون حقوقی
تنظیم متون حقوقی
تنظیم و تدوین متون حقوقی شامل قرارداد، دادخواست، شکواییه، اظهارنامه و لایحه با توجه به جزئیات مهم و تاثیرگذار در گروه حقوقی قرار

چرا گروه حقوقی قرار؟

سهولت در برقراری ارتباط

سهولت در برقراری ارتباط

امکان برقراری ارتباط با گروه وکلای قرار به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری از سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن

تخصص

تخصص

علاوه بر تخصص و تجربه کافی در امور حقوقی، از تلاش و ممارست نیز غافل نمی‌شویم.

تیم حرفه‌ای و مجرب

تیم حرفه‌ای و مجرب

به رزومه قوی و قابل دفاع خود در عرصه مشاوره حقوقی و وکالت دعاوی می‌بالیم.  

سازمان‌یافته و سیستماتیک

سازمان‌یافته و سیستماتیک

بر خلاف بسیاری از دفاتر و موسسات حقوقی که طبق رویه سنتی به ارائه خدمات حقوقی می‌پردازند، گروه وکلای قرار به اتفاق یک تیم برنامه‌ریزی و پشتیبانی حرفه‌ای به صورت منظم تا پایان کار در کنار مخاطب هستند.